شرح وظایف :
مسئول نظارت بر درمان: سرکار خانم ندا شریفیانا(داخلی 167)
وظایف و مسئولیت ها :
1. رعايت سلسله مراتب اداري
2. رعايت كليه شئونات اسلامي و بكارگيري اخلاق و رفتار مناسب با همكاران ، بيماران ، جانبازان و ساير ارباب رجوع
3. ضميمه نمودن آزمايشها و ... به پرونده بيمار قبل از بايگاني
4. ضميمه نمودن مكاتبات صورت گرفته در خصوص بيمار به پرونده وي
5. پاسخگوئي به مكاتبات مربوط به پزشكي قانوني و ارگانهاي ديگر با در نظر گرفتن سوابق موجود از بيماران
6. بررسي و تحقيق درباره بهبود فرمهاي مدارك پزشكي ، روشهاي كار بر اساس آخرین دستورالعمل های وزارت خانه
7. همکاری در تجزیه و تحلیل کمی و کیفی مدارک پزشکی و کمیته های مربوطه
8. تنظيم سيستم كنترل پرونده بيماران بستري
9. استفاده و تسلط بر سيستم رايانه اي و برنامه هاي مربوطه
10. پیگیری و رفع نقص پرونده ها از لحاظ کیفی و کمی
11. كدينگ پرونده هاي بيماران بستري شده بر اساس طبقه بندی بیماری ها (ICD 10 , ICD 9) در سیستم HIS
12. شركت در جلسات و كميته هاي بيمارستاني مربوط به واحد مدیریت اطلاعات سلامت و دبیر كميته مدیریت اطلاعات سلامت
13. تهيه آمار و اطلاعات مدارك پزشكي و ارائه به مسئولين مافوق
14. داشتن اطلاع جامع و كامل از اطلاعات جديد علمي و ...
15. دقت در نگهداري از وسائل و دستگاههاي مورد استفاده
16. پیگیری و انجام ساير امور محوله از سوي مقام مافوق
17. برآورد و پیگیری نیازهای بخش مدارک پزشکی
18. نظارت بر ورود و خروج پرونده ها
19. درخواست و نظارت بر تهیه فرم ها و پوشه های پرونده های بیمارستان
20. شرکت در برنامه های آموزشی-تحقیقاتی و مطالعه آخرین پیشرفت ها در زمینه شغلی
21. پیگیری تامین نیروی انسانی در واحد مربوطه
22. برقراری ارتباط منطقی بین بخش مدارک پزشکی و سایر بخش های بیمارستان
23. دارا بودن حسن خلق و روابط عمومی بالا برای برقراری ارتباط با ارباب رجوع و پرسنل
24. پیگیری و تکمیل آمار و اطلاعات بخش های کلینیکی و پاراکلینیکی در پایان هرماه و ارسال به واحد آمار معاونت درمان
25. جمع بندی و آنالیز آمار کلیه بخش های کلینیکی و پاراکلینیکی و پشتیبانی در مقاطع ماهانه، فصلی ، 6 ماهه و سالیانه
26. تهیه نمودارهای آمار بیمارستان در مقاطع فصلی، 6 ماهه و سالیانه
27. پاسخگویی به سازمان های خارج بیمارستان در مورد آمارهای درخواستی بعد از هماهنگی با رئیس بیمارستان
28. ارسال آمار به مراکز ذیربط تحت پوشش دانشگاه بر حسب ضرورت بعد از هماهنگی با رئیس بیمارستان
29. ثبت و نگهداری اطلاعات خام، نمودار ها و شاخص های آماری محاسبه شده در کامپیوتر
30. پاسخگویی به متقاضیان در زمینه اطلاعات آماری بعد از هماهنگی با رئیس بیمارستان
31. Sort نمودن و بایگانی پرونده ها بعد از رفع نقص شدن آنها
32. تهیه و بازنگری کلیه فرآیند ها و روش اجرایی مربوط به بخش ها
33. ارسال آمار به سامانه سپاس